Bc. Michal Blažek

Master's thesis

Sociální marketing – obsah specifika

Social marketing - content and specifity
Abstract:
Práce se zabývá problematikou sociálního marketingu, vymezuje jeho obsah a specifika. Dále se zabývá vlivem sociálního marketingu na budování pověsti firmy a základními pojmy zeleného marketingu. Obsahem práce jsou i dva průzkumy, jeden zhodnocuje vliv sociálně-marketingové kampaně „Nemyslíš,zaplatíš” a druhý je zaměřený na vztah spotřebitele k zelenému marketingu.
Abstract:
The thesis deal with social marketing issue, define it´s content and it´s specification. It will also deal with the influence of social marketing on creation goodwill of companies and basic notion of green marketing. The thesis content also includes two researches. The first research evaluate the influence of social marketing campaign „Nemyslíš,zaplatíš”. The later research target the relationship …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 1. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 2. 2012
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication