Pedagogická diagnostika žáka se speciálními potřebami z pohledu asistenta pedagoga – Dominika SILOVSKÁ
Dominika SILOVSKÁ
Bakalářská práce
Pedagogická diagnostika žáka se speciálními potřebami z pohledu asistenta pedagoga
Pedagogical assessment of a student with special needs from the perspective of an educational assistant
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá pedagogickou diagnostikou žáků se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu asistenta pedagoga. Cílem práce je analyzovat a popsat roli asistenta v procesu pedagogické diagnostiky těchto žáků, identifikovat hlavní metody a nástroje používané v praxi a nabídnout praktická doporučení pro zlepšení této činnosti. tato práce se rozděluje na teoretická východiska a výzkumnou …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with pedagogice diagnostics of student with special educational Leeds from the perspective of a teaching asisstant. The aim of the thesis is to analyze and describe the role of the teaching assistant in the diagnostic proces sof these students, to identify the main methods and tools used in practice, and to offer practical recommendations for improving this activity. This …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Josef Slowík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SILOVSKÁ, Dominika. Pedagogická diagnostika žáka se speciálními potřebami z pohledu asistenta pedagoga. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Sociální pedagog jako asistent pedagoga na základní škole
Daniel ZAHRADNÍK