Strategická hra pro více hráčů v prostředí Internetu s klientem v HTML5 – Dominik Sypula
Dominik Sypula
Bakalářská práce
Strategická hra pro více hráčů v prostředí Internetu s klientem v HTML5
Multiplayer Strategic Game over Internet with Client in HTML5
Anotace:
V první části bakalařské práce je seznámení se s novou technologií v HTML5 pro vykreslování 2D a 3D grafiky, vybrání správneho enginu a následně implementace online 3D strategické hry pro více hráčů. Jako další část práce je vytvoření serverové části pro tohoto herního klienta v jazyce Java, která reprezentuje celou logiku hry, včetně jednoduché umělé inteligence.Abstract:
In first part of the bachelor thesis is familiarization with new technology in the HTML5 for render 2D and 3D graphics, select one of the game engine and implement online 3D strategy multiplayer game. In a second part of work is create server for game client which implement main function of game including low artificial intelligence.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/108722
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: David Ježek
- Oponent: Svatopluk Štolfa
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SYPULA, Dominik. \textit{Strategická hra pro více hráčů v prostředí Internetu s klientem v HTML5}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/gb3clm/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Využití 3D modelování a 3D tisku ve výuce grafiky na středních školách
Michal Růžička -
Výuka 3D grafiky v prostředí základní školy
Petr Klimeš -
Zájmová činnost při ZŠ – 3D vizualizace a architektonický model
Jakub Slovák -
Didaktické opory pro tvorbu 3D grafiky v prostředí CINEMA 4D
Karel Picka -
Webová 2D HTML5 hra
David Krénar -
HTML5 hra
Petr NĚMEČEK