Typische Probleme des Leseverstehens im Deutschunterricht – Bc. Renata Heinzová
Bc. Renata Heinzová
Bakalářská práce
Typische Probleme des Leseverstehens im Deutschunterricht
Typical Problems with Text Understanding in the Teaching of German Language
Abstract:
This bachelor´s dissertation addresses the topic of text reading in foreign language as an important target of foreign language tuition. The dissertation addresses difficulties with text understanding in the tuition of German language, their classification and causes. The work clarifies adequate theoreticals terms. The practical part of the work then present research work, in which the opinions of …víceAbstract:
Bakalářská práce představuje čtení cizojazyčných textů jako důležitý cíl výuky cizího jazyka. Zabývá se problémy s porozuměním textu ve vyučování německého jazyka, jejich klasifikací a příčinami. Vysvětluje adekvátní teoretické pojmy. V praktické kapitole je představen výzkum, ve kterém jsou zachyceny názory studentů střední školy k dané problematice.
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/lln8n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 8. 2021
- Vedoucí: Mgr. Jana Nálepová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Gabriela Rykalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina pro školskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Vysokoškoláci s vrozenou a raně získanou vadou sluchu a jejich problémy s porozuměním čtenému odbornému textu
Lenka Tonarová -
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen -
Výslovnost ve výuce německého jazyka na ZŠ
Martina Čeřovská -
Zapojení žáků se specifickými poruchami učení do výuky německého jazyka na prvním stupni waldorfské základní školy
Barbora Hlaváčová -
Výuka německého jazyka na Waldorfské škole a klasické ZŠ
Simona Halvová -
Výuka německého jazyka na prvním stupni waldorfské školy
Ivana Hrtoňová -
Písně a hry v učebnicích německého jazyka na 1. stupni ZŠ
Božena Holzerová -
Role mateřského jazyka v koncepci komunikativní didaktiky a možnosti její realizace při výuce německého a anglického jazyka na základních školách v ČR
Veronika Husová