Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci – Tomáš Kuthan
Tomáš Kuthan
Bakalářská práce
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Marketing Mix of the Specific Institution
Anotace:
Práce se zabývá problematikou volby marketingového mixu u lokálního producenta vepřového masa. Teoretická část popisuje východiska marketingového mixu, uplatňované koncepty a teoretické předpoklady pro rozhodování o marketingové strategii a nastavení marketingového mixu. Rozebrány jsou analytické a metodické nástroje pro zkoumání vnějšího prostředí (analýza PESTLE, Porterův model pěti sil, dotazníkové …víceAbstract:
The thesis deals with the choice of the marketing mix for the local pork producer. The theoretical part describes the basics of marketing mix, applied concepts and theoretical prerequisites for decision making about marketing strategy and setting of marketing mix. Analyzes and methodological tools for exploring the external environment (PESTLE analysis, Porter model of five forces, questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/hxjfi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jaroslav Tručka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova