Nové trendy v marketingové komunikaci ve firmě Motokáry Břeclav – Zdenka Denkerová, MBA
Zdenka Denkerová, MBA
Bachelor's thesis
Nové trendy v marketingové komunikaci ve firmě Motokáry Břeclav
New Trends in Marketing Communication for Motokáry Břeclav
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace vybrané organizace, firmy Motokáry Břeclav. Teoretická část se zaměří na marketingovou komunikaci, zejména na její nové trendy. Praktická část nejdříve představí vybranou organizaci a její prostředky marketingové komunikace. Následovat budou výsledky vlastního výzkumu a doporučení na změnu s ohledem na moderní trendy ve zkoumané oblasti.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2021
Thesis defence
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.