Zdenka Denkerová, MBA

Bachelor's thesis

Nové trendy v marketingové komunikaci ve firmě Motokáry Břeclav

New Trends in Marketing Communication for Motokáry Břeclav
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace vybrané organizace, firmy Motokáry Břeclav. Teoretická část se zaměří na marketingovou komunikaci, zejména na její nové trendy. Praktická část nejdříve představí vybranou organizaci a její prostředky marketingové komunikace. Následovat budou výsledky vlastního výzkumu a doporučení na změnu s ohledem na moderní trendy ve zkoumané oblasti.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2021

Thesis defence

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.