Tarkovského Zrcadlo jako výchozí bod analýzy narace ve filmech Arnauda Desplechina – Martin Kuba
Martin Kuba
Bachelor's thesis
Tarkovského Zrcadlo jako výchozí bod analýzy narace ve filmech Arnauda Desplechina
Tarkovsky´s Mirror as source of narrative analysis of the films of Arnaud Desplechin
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza narace ve filmech Arnauda Desplechina za pomoci teoretických východisek a diskurzu rozvinutých na základě filmu Zrcadlo Andreje Tarkovského.Abstract:
The aim of my thesis is narrative analysis of films of Arnaud Desplechin by means of theoretical basis and discourse derived from Andrej Tarkovsky´s Mirror.Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2015
- Supervisor: Bohdan SLÁMA
- Reader: Petr MAREK
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 2. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBachelor programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Režie
Theses on a related topic
-
Eticismus Beryse Gauta a analýzy vybraných děl sovětské kinematografie
Ivo Antonov -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině (strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině(strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Sémiotická analýza vybraných děl z žánru fashion film
Anežka Horová -
1. Teoretická část: Pozorovatelský realismus v díle Cristiana Mungia - analýza filmového stylu. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., režie.
Jan Kolář -
Oběť Andreje Tarkovského
Marek Čermák -
Výtvarné umění jako inspirace spirituálního filmu se zaměřením na dílo Andreje Tarkovského
Kristýna Nebeská -
Čas a naděje ve filmech Bély Tarra a Andreje Tarkovského
Kristýna Machartová