Andy ASSAM

Disertační práce

Implementing a post-cognitive behavioural therapy intervention on social studies performance using explicit teaching methods for depressive children with blindness in Cross River State, Nigeria

Implementing a post-cognitive behavioural therapy intervention on social studies performance using explicit teaching methods for depressive children with blindness in Cross River State, Nigeria
Anotace:
Children with blindness and depressive symptoms consistently underperformed in social studies, even after participating in a statewide first-tier Cognitive Behavioral Therapy (CBT) intervention. This persistent challenge necessitated exploring additional interventions. This study investigated the effectiveness of explicit teaching methods as a second-tier intervention to improve social studies performance …více
Abstract:
Children with blindness and depressive symptoms consistently underperformed in social studies, even after participating in a statewide first-tier Cognitive Behavioral Therapy (CBT) intervention. This persistent challenge necessitated exploring additional interventions. This study investigated the effectiveness of explicit teaching methods as a second-tier intervention to improve social studies performance …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Veronika Růžičková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ASSAM, Andy. Implementing a post-cognitive behavioural therapy intervention on social studies performance using explicit teaching methods for depressive children with blindness in Cross River State, Nigeria. Olomouc, 2025. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

Pedagogická fakulta

Doktorský studijní program / obor:
Special Education / Special Education

Práce na příbuzné téma

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses gbmmiq gbmmiq/2
13. 5. 2025
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.