Neverbální komunikace Key account managerů energetické společnosti při vyjednávání – Ing. Zdeněk Jaroš
Ing. Zdeněk Jaroš
Bakalářská práce
Neverbální komunikace Key account managerů energetické společnosti při vyjednávání
Nonverbal Communication of Key Account Managers in a Power Company during Negotiations
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá neverbální komunikací Key account managerů a dalších obchodních zástupců energetické společnosti. Cílem práce je prokázat důležitost neverbální komunikace při vyjednávání. Práce charakterizuje pojem vyjednávání i faktory, které významně ovlivňují vnímání obchodního partnera a popisuje osobnost obchodního zástupce. Dále se věnuje neverbální komunikaci a jednotlivým neverbálním …víceAbstract:
The thesis deals with nonverbal communication of Key account managers and other commercial agents of power company. The aim of this work is to prove the importance of nonverbal communication during negotiation. The work defines the name negotiation and factors, that significantly influence perception of business partner, and describes the personality of the commercial agent. It also deals with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t3p8l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: PhDr. Luděk Vajner
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Taktika komunikace v prekonfliktní fázi sebeobranné situace
Miroslav Rebro -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Úspěšná verbální a neverbální komunikace s klíčovými zákazníky společnosti GEFCO
Aleš Borovka -
Úspěšná verbální a neverbální komunikace s klíčovým zákazníkem České pojišťovny
Nora Belaidová -
Specifika komunikace s klienty se syndromem demence
Adéla Vintrlíková -
Key Account Management a Manager: specifika naonline a offline trhu
Michal Tichý -
Jak uspět ve výběrovém řízení na pozici Key Account Managera
Petra Stárková -
Gesta, hudba a jejich praktická aplikace
Tereza Kamenská