Neverbální komunikace Key account managerů energetické společnosti při vyjednávání – Ing. Zdeněk Jaroš
Ing. Zdeněk Jaroš
Bachelor's thesis
Neverbální komunikace Key account managerů energetické společnosti při vyjednávání
Nonverbal Communication of Key Account Managers in a Power Company during Negotiations
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá neverbální komunikací Key account managerů a dalších obchodních zástupců energetické společnosti. Cílem práce je prokázat důležitost neverbální komunikace při vyjednávání. Práce charakterizuje pojem vyjednávání i faktory, které významně ovlivňují vnímání obchodního partnera a popisuje osobnost obchodního zástupce. Dále se věnuje neverbální komunikaci a jednotlivým neverbálním …moreAbstract:
The thesis deals with nonverbal communication of Key account managers and other commercial agents of power company. The aim of this work is to prove the importance of nonverbal communication during negotiation. The work defines the name negotiation and factors, that significantly influence perception of business partner, and describes the personality of the commercial agent. It also deals with the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/t3p8l/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: PhDr. Luděk Vajner
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JAROŠ, Zdeněk. \textit{Neverbální komunikace Key account managerů energetické společnosti při vyjednávání}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/gbo7vt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Taktika komunikace v prekonfliktní fázi sebeobranné situace
Miroslav Rebro -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Úspěšná verbální a neverbální komunikace s klíčovými zákazníky společnosti GEFCO
Aleš Borovka -
Úspěšná verbální a neverbální komunikace s klíčovým zákazníkem České pojišťovny
Nora Belaidová -
Specifika komunikace s klienty se syndromem demence
Adéla Vintrlíková -
Key Account Management a Manager: specifika naonline a offline trhu
Michal Tichý -
Jak uspět ve výběrovém řízení na pozici Key Account Managera
Petra Stárková -
Gesta, hudba a jejich praktická aplikace
Tereza Kamenská