Obsahová analýza webu online marketingového bidovacího nástroje – Tereza Hanzelková
Tereza Hanzelková
Diplomová práce
Obsahová analýza webu online marketingového bidovacího nástroje
Content Analysis of the Web Online Marketing Bidding Tool
Anotace:
Cílem této diplomové práce je realizace obsahové analýzy webu online marketingového bidovacího nástroje. Součástí obsahové analýzy je také analýza obsahu na blogu a sociálních sítích Facebook a Youtube. K dosažení tohoto cíle byla zpracována analýza klíčových slov a vstupních stránek, včetně obsahového auditu webu a blogu. Data vychází z nástrojů Google AdWords, Sklik, Facebook Insights, SEO Servisu …víceAbstract:
This diploma thesis’ goal is to do a content analysis of online marketing bidding tool web. The analysis of the content on the blog and social networks Facebook and Youtube is also a part of the content analysis. The keyword and landing pages analysis as well as the content audit of the web and blog were processed. All the data used in this diploma thesis come from the online tools Google Adwords, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/127456
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Martina Petrunčíková
- Oponent: Renata Burdiláková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HANZELKOVÁ, Tereza. \textit{Obsahová analýza webu online marketingového bidovacího nástroje}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/gbuu47/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza klíčových slov z hlediska SEO
David Vávra -
Automatizace klasifikace klíčových slov
Romana Pejcalová -
Optimalizace klíčových slov v rámci online marketingu vybrané firmy
Kristina Stamenkovicová -
Analýza klíčových slov v textech Papeže Františka.
Jana PERTLOVÁ -
Implementace metod Search Engine Optimalization a analýza klíčových slov ve vědecko-technických článcích
Ondrej Chudáčik -
Analýza WWW stránek na základě klíčových slov
Petr Doležal -
Nástroj pro identifikaci klíčových slov
Pavel Vrtal -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková