Eliminace ROPO efektu u PPC reklamy – Bc. Anna Bláhová
Bc. Anna Bláhová
Master's thesis
Eliminace ROPO efektu u PPC reklamy
Elimination ROPO effect at PPC advertising
Anotácia:
V odvětví marketingu došlo za posledních několik let ke značným změnám. Od offline propagace, která má veliký zásah, ale špatnou měřitelnost se postupně více využívá online forma propagace. Tato forma se stává nezbytnou součástí propagace bez ohledu na velikost podniku či zaměření.Tato diplomová práce Eliminace ROPO efektu u PPC reklamy je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsán princip …viacAbstract:
The marketing industry has been through significant changes over the past few years. From offline advertising, which have a big impact, but poor measurability, to now gradually widely used form of online promotion. This form is becoming an essential part of the promotion, regardless of company size or trade.This thesis Elimination of the ROPO effect in PPC advertising is divided into two parts. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Možnosti cílení a využití PPC reklamy v České republice
Samuel Beniak -
Faktory ovlivňující efektivitu PPC reklamy na sociálních sítích
Josef Mikulič -
Vliv ROPO efektu na nákupní chování spotřebitelů generace Y a Z na trhu s elektronikou
Martin Beňo
Názov
Vložil
Vložené
Práva