Les nouvelles stratégies marketing des institutions bancaires. – Pavlína PAVLEOVÁ
Pavlína PAVLEOVÁ
Bachelor's thesis
Les nouvelles stratégies marketing des institutions bancaires.
Les nouvelles stratégies de marketing de la Slovenská sporiteľňa a.s. New marketing strategies in Slovenská sporiteľňa a.s.
Modern marketing strategies in selected banking institutions
Abstract:
The topic of this bachelor's thesis is: "The latest marketing strategies in bank institutions". We determined the marketing in the banking sector after we did the analysis of the bank marketing and we specified standard marketing communication in the 21st century. Then we made the description of the modern bank marketing communication. The aim was to apply the modern marketing methods to the bank Slovenská …moreAbstract:
Le th?me de ce mémoire de licence est : Les nouvelles stratégies marketing des institutions bancaires. Nous avons d'abord défini le marketing du secteur bancaire, apr?s nous avons fait l'analyse du marketing bancaire et nous avons précisé la communication marketing standard. Puis nous avons fait la description de la communication du marketing bancaire moderne au XXIe si?cle. Le but était d'appliquer …more
Language used: French
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Geoffroy Yrieix Bletton
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PAVLEOVÁ, Pavlína. Les nouvelles stratégies marketing des institutions bancaires.. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / French oriented on applied economics
Theses on a related topic
-
Zhodnocení efektivnosti a výkonnosti České spořitelny, a.s. a Slovenskej sporiteľne, a.s.
Jakub Valušek -
Porovnanie a vyhodnotenie ponuky produktov vybraných bánk v ČR a na Slovensku
Slavomír Šváby -
Financovanie korporátnych klientov prostredníctvom úverov poskytovaných Slovenskou sporiteľňou, a.s.
Magdaléna Hanková -
Marketingový výskum a návrh komunikačného mixu vybranej banky
Michal Šeffer -
Le marketing du livre : L´exemple de Gallimard
Petra PRIEČKOVÁ -
Le marketing du livre : L´exemple de Gallimard
Petra PRIEČKOVÁ -
Les stratégies de marketing des marques de produits de beauté francophones
Dilyara BEKMUKHAMBETOVA -
La comparaison de la communication marketing de Studio Bart et de Dharma Yoga
Tereza SLAVÍKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights