Les nouvelles stratégies marketing des institutions bancaires. – Pavlína PAVLEOVÁ
Pavlína PAVLEOVÁ
Bakalářská práce
Les nouvelles stratégies marketing des institutions bancaires.
Les nouvelles stratégies de marketing de la Slovenská sporiteľňa a.s. New marketing strategies in Slovenská sporiteľňa a.s.
Modern marketing strategies in selected banking institutions
Abstract:
The topic of this bachelor's thesis is: "The latest marketing strategies in bank institutions". We determined the marketing in the banking sector after we did the analysis of the bank marketing and we specified standard marketing communication in the 21st century. Then we made the description of the modern bank marketing communication. The aim was to apply the modern marketing methods to the bank Slovenská …víceAbstract:
Le th?me de ce mémoire de licence est : Les nouvelles stratégies marketing des institutions bancaires. Nous avons d'abord défini le marketing du secteur bancaire, apr?s nous avons fait l'analyse du marketing bancaire et nous avons précisé la communication marketing standard. Puis nous avons fait la description de la communication du marketing bancaire moderne au XXIe si?cle. Le but était d'appliquer …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Geoffroy Yrieix Bletton
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAVLEOVÁ, Pavlína. Les nouvelles stratégies marketing des institutions bancaires.. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení efektivnosti a výkonnosti České spořitelny, a.s. a Slovenskej sporiteľne, a.s.
Jakub Valušek -
Porovnanie a vyhodnotenie ponuky produktov vybraných bánk v ČR a na Slovensku
Slavomír Šváby -
Financovanie korporátnych klientov prostredníctvom úverov poskytovaných Slovenskou sporiteľňou, a.s.
Magdaléna Hanková -
Le marketing du livre : L´exemple de Gallimard
Petra PRIEČKOVÁ -
Le marketing du livre : L´exemple de Gallimard
Petra PRIEČKOVÁ -
Les stratégies de marketing des marques de produits de beauté francophones
Dilyara BEKMUKHAMBETOVA -
La comparaison de la communication marketing de Studio Bart et de Dharma Yoga
Tereza SLAVÍKOVÁ -
Moderné trendy v marketingu
Dominika Straková
Název
Vložil
Vloženo
Práva