Význam aktivního učení pro rozvoj komunikativní kompetence v oboru DaF – Bc. Blanka Tomášová
Bc. Blanka Tomášová
Master's thesis
Význam aktivního učení pro rozvoj komunikativní kompetence v oboru DaF
Importace of activ learning for development of communicative competence in subject DaF
Abstract:
Abstract The aim of this Master’s thesis was to highlight the importance of active learning for the students of elementary schools who study German as a second language. Based on theoretical background, together with several months of pedagogical experience of the author at a primary school, activities were presented to motivate students to learn German and to support their communication competence …viacAbstract:
Abstrakt Cílem předkládané diplomové práce bylo poukázat na význam aktivního učení u žáků základních škol, kteří se učí německý jazyk jako druhý cizí jazyk. Na základě teoretických podkladů společně s několikaměsíční pedagogickou praxí autorky na základní škole byly prezentovány aktivity, které by měly aktivovat žáky v učení se německému jazyku a současně podpořit jejich komunikační kompetenci. …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5992
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2019
- Vedúci: PhDr. Marie Müllerová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Jana Ondráková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 9. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pro střední školy - ruský jazyk a literatura, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - německý jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Motivation und Motivierung im DaF-Unterricht
Barbora Kousalová -
Förderung der intrinsischen Motivation bei Jugendlichen im DaF- Unterricht
Marie Králová -
Motivation und Assoziation der Schüler zum DaF-Unterricht an tschechischen Grundschulen
Renata Nedomová -
Motivation der Schüler im Fremdsprachen-unterricht an der Grundschule Dyjákovice
Květa Hříbková -
Lerntypen und ihre Berücksichtigung im DaF- Unterricht.
Pavla Čmochová -
Výuka pomocí CLIL metody v hodině zeměpisu
Tuyet Nhung NGUYEN -
"Das gestohlene Bild": Ein Konzept für Aktivierung von DaF-Lernenden mit dem deutschen Sprachniveau A1
Marie Pavlatová
Názov
Vložil
Vložené
Práva