Veronika LATÝNOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingová analýza sportovního areálu Aquapark v Uherském Hradišti

Aquapark in Uherske Hradiste Market Analysis
Abstract:
Předmětem bakalářské práce ,,Marketingová analýza sportovního areálu Aquapark v Uherském Hradišti`` je popis a celkový rozbor připravovaného sportovního areálu z marketingového hlediska. V teoretické části jsou popsány komponenty marketingové analýzy, teoretická východiska a metody popisované literaturou. V praktické části je provedena PEST analýza, SWOT analýza, odhad poptávky na základě provedeného …more
Abstract:
The subject of the bachelor thesis called {\clqq}Marketing analysis of sports and relax center in Uherské Hradiště`` is description and detailed study of future sports and relax center from marketing point of view. The theory described consists of components of marketing analysis, therotical basis and other methods from accessible literature. The practical part of the study focuses on PEST analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2010
Identifier: 15464

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. et Ing. Jiří Konečný, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LATÝNOVÁ, Veronika. Marketingová analýza sportovního areálu Aquapark v Uherském Hradišti. Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 05. 2030

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Logistics and Crisis Management

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Logistics and Management