Marketingová analýza sportovního areálu Aquapark v Uherském Hradišti – Veronika LATÝNOVÁ
Veronika LATÝNOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová analýza sportovního areálu Aquapark v Uherském Hradišti
Aquapark in Uherske Hradiste Market Analysis
Abstract:
Předmětem bakalářské práce ,,Marketingová analýza sportovního areálu Aquapark v Uherském Hradišti`` je popis a celkový rozbor připravovaného sportovního areálu z marketingového hlediska. V teoretické části jsou popsány komponenty marketingové analýzy, teoretická východiska a metody popisované literaturou. V praktické části je provedena PEST analýza, SWOT analýza, odhad poptávky na základě provedeného …moreAbstract:
The subject of the bachelor thesis called {\clqq}Marketing analysis of sports and relax center in Uherské Hradiště`` is description and detailed study of future sports and relax center from marketing point of view. The theory described consists of components of marketing analysis, therotical basis and other methods from accessible literature. The practical part of the study focuses on PEST analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2010
Identifier:
15464
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LATÝNOVÁ, Veronika. \textit{Marketingová analýza sportovního areálu Aquapark v Uherském Hradišti}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Logistics and Crisis Management. 2010. Available from: https://theses.cz/id/gc1814/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LATÝNOVÁ, Veronika. Marketingová analýza sportovního areálu Aquapark v Uherském Hradišti. Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 05. 2030
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Logistics and Management
Theses on a related topic
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova