Kvalitativní studie tvorby strategie ve sportovní organizaci – Eva Kratochvílová
Eva Kratochvílová
Diplomová práce
Kvalitativní studie tvorby strategie ve sportovní organizaci
A Qualitative Study of Strategy Creation in a Sports Organization
Anotace:
Strategie je všeobecně považována za jeden z důvodů úspěchu organizace. Ovšem můžeme se jen domnívat, zda je tato teorie platná ve všech odvětvích. Proto jsem se rozhodla ve své diplomové práci zaměřit na vnímání strategie a strategického plánovacího cyklu, a jeho vliv na konkrétní sportovní odvětví. Tímto odvětvím je dostihový sport. Zjišťuji přitom vliv této teorie na konkrétní dostihovou stáj, její …víceAbstract:
Strategy is generally considered as one of the most important factors of organizations´ success. However, it can be supposed that this theory is applicable for all sectors. The diploma thesis focused on the perception of strategy, strategic planning cycle and its impact on the particular sports industry. This industry is Thoroughbred horse racing. The field of research was application of management …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49939
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2016
- Vedoucí: Stanislav Tripes
- Oponent: Jiří Dvořák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49939
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
The impact of online gaming on human physiology and the contributions of e-sports for sports organizations
Adam Horák -
Kampaň vybrané sportovní organizace na principu content marketingu
Alexandra Bagiová -
Management sportovní organizace
Jakub Kotlan -
Strategie řešení konfliktních situací z pozice manažera základní školy
Anna Zlatníková -
Strategie a její implementace v organizacích veřejné správy
Miroslav Račuch -
Analýza konkurenčního prostředí a zákazníků pro vytvoření marketingové strategie
Barbora Štancová