Marketingové komunikace hudebního festivalu On the road – Jana Kašparová
Jana Kašparová
Bakalářská práce
Marketingové komunikace hudebního festivalu On the road
Marketing Communications of Music festival On the Road
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingové komunikace hudebního festivalu On the Road. Teoretická část práce věnuje pozornost vytvoření potřebného teoretického základu se zaměřením na oblast hudby a hudebních festivalů, současně rovněž na oblast kultury v rámci neziskového sektoru a následně se podrobněji zabývá teorií marketingu a způsoby financování kulturních akcí. Praktická část práce se věnuje …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on marketing communications of the music festival On the Road. The theoretical part of the thesis pays attention to the creation of necessary theoreti-cal background with a focus on music field and music festivals, to the field of culture with-in the non-profit sector and also to the theory of marketing and ways of financing cultural events. The practical part is devoted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kašparová, Jana. Marketingové komunikace hudebního festivalu On the road. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Hudební festival Znojmo v historickém kontextu hudební kultury města
Jarmila Ludvíková -
EXIT hudební festival a jeho role pro cestovní ruch v Srbsku
Georgije Masnikosa -
Hudební festival jako faktor zmírňování sezónních výkyvů v Plzni
Alina Neupokoieva -
Hudební festival jako prostředek kultivace společnosti s přihlédnutí k Mezinárodnímu hudebnímu festivalu Janáčkův máj
Jaromír JAVŮREK -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Hudební festival Mighty Sounds – případová studie
Michaela Oulehlová -
Marketing hudebních festivalů klasické hudby
Magdaléna Jenšíková