Marketingová strategie společnosti JELÍNEK-výroba nábytku s.r.o. – Lucie Kambová
Lucie Kambová
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti JELÍNEK-výroba nábytku s.r.o.
The marketing strategy of JELÍNEK – výroba nábytku s.r.o.,
Anotace:
Kambová, L. Marketingová strategie firmy JELÍNEK - výroba nábytku s. r. o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016.Práce je zaměřena na výběr a tvorbu nejvhodnější marketingové strategie. Rešerše se zabývá tematikou způsobů analýzy a návrhu a výběru strategie. Praktickou částí je aplikace vybraných způsobů na firemní strategii v daném prostředí.Abstract:
Kambová, L. The marketing strategy of JELÍNEK - výroba nábytku s.r.o., 2016. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2016This thesis is focusing on creation and selection of the most suitable marketing strategy. Theoretical part is looking into different ways of analysing, creating and choosing the best possible strategy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
Veronika Torlakian -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva