Marketingová strategie společnosti JELÍNEK-výroba nábytku s.r.o. – Lucie Kambová
Lucie Kambová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti JELÍNEK-výroba nábytku s.r.o.
The marketing strategy of JELÍNEK – výroba nábytku s.r.o.,
Abstract:
Kambová, L. Marketingová strategie firmy JELÍNEK - výroba nábytku s. r. o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016.Práce je zaměřena na výběr a tvorbu nejvhodnější marketingové strategie. Rešerše se zabývá tematikou způsobů analýzy a návrhu a výběru strategie. Praktickou částí je aplikace vybraných způsobů na firemní strategii v daném prostředí.Abstract:
Kambová, L. The marketing strategy of JELÍNEK - výroba nábytku s.r.o., 2016. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2016This thesis is focusing on creation and selection of the most suitable marketing strategy. Theoretical part is looking into different ways of analysing, creating and choosing the best possible strategy.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Procházková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAMBOVÁ, Lucie. \textit{Marketingová strategie společnosti JELÍNEK-výroba nábytku s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/gcefzs/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Trade management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
Veronika Torlakian -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights