Monika Mléčková

Bachelor's thesis

Marketingová analýza pro nově vznikající a na český trh vstupující firmu orientující se na svatební tiskoviny

marketing analysis for new firm focusing on wedding graphics which aims to enter czech market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou pro nově vznikající a na trh vstupující firmu, která se orientuje na svatební grafiku. Teoretická část uvádí základní definice z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Popisuje situační analýzu a její metody. Následně se věnuje definici firmy, produktů a obchodnímu modelu této firmy. Praktická část aplikuje poznatky z části teoretické. Provádí …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing analysis for new firm focusing on wedding graphics which aims to enter czech market. Theoretical section introduces elementary definitions from marketing and marketing communication. This section contains situation analysis and its methods. It also focuses on business model and theory of firm and products. Practical section applies definitions from theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 1. 2019
  • Supervisor: Filip Truhlář
  • Reader: Majja Chabirova

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75392

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi