Marketingová analýza pro nově vznikající a na český trh vstupující firmu orientující se na svatební tiskoviny – Monika Mléčková
Monika Mléčková
Bachelor's thesis
Marketingová analýza pro nově vznikající a na český trh vstupující firmu orientující se na svatební tiskoviny
marketing analysis for new firm focusing on wedding graphics which aims to enter czech market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou pro nově vznikající a na trh vstupující firmu, která se orientuje na svatební grafiku. Teoretická část uvádí základní definice z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Popisuje situační analýzu a její metody. Následně se věnuje definici firmy, produktů a obchodnímu modelu této firmy. Praktická část aplikuje poznatky z části teoretické. Provádí …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing analysis for new firm focusing on wedding graphics which aims to enter czech market. Theoretical section introduces elementary definitions from marketing and marketing communication. This section contains situation analysis and its methods. It also focuses on business model and theory of firm and products. Practical section applies definitions from theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75392
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2019
- Supervisor: Filip Truhlář
- Reader: Majja Chabirova
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MLÉČKOVÁ, Monika. \textit{Marketingová analýza pro nově vznikající a~na český trh vstupující firmu orientující se na svatební tiskoviny}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2018. Available from: https://theses.cz/id/gchbay/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75392
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová