Petra Macháčová

Master's thesis

Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing

Business-to-Business International New Ventures: Budování globalního povědomí o značce pomocí podnikatelského digitálního marketingu
Abstract:
Rostoucí počet organizací, které jsou mezinárodní od svého vzniku, také známé jako International New Ventures (INVs), se staly novým fenoménem a v posledních letech vzbudily zájem mnoha výzkumníků. Stávající studie částečně vysvětlily rozsah vlastností, které jsou potřebné pro hladkou internacionalizaci INV, nicméně výzkum důležitosti jejich obchodní značky byl spíše vzácností. Tato diplomová práce …more
Abstract:
The increasing number of organizations that are international from their inception, also known as International New Ventures (INVs), has become an emerging phenomenon and gained a great interest in research for over the last few decades. Existing studies have partially explained the range of required capabilities that are needed for a smooth internationalisation of INVs, nonetheless, the importance …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2019
  • Supervisor: Josef Taušer

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77913

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod