Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing – Petra Macháčová
Petra Macháčová
Diplomová práce
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
Business-to-Business International New Ventures: Budování globalního povědomí o značce pomocí podnikatelského digitálního marketingu
Anotace:
Rostoucí počet organizací, které jsou mezinárodní od svého vzniku, také známé jako International New Ventures (INVs), se staly novým fenoménem a v posledních letech vzbudily zájem mnoha výzkumníků. Stávající studie částečně vysvětlily rozsah vlastností, které jsou potřebné pro hladkou internacionalizaci INV, nicméně výzkum důležitosti jejich obchodní značky byl spíše vzácností. Tato diplomová práce …víceAbstract:
The increasing number of organizations that are international from their inception, also known as International New Ventures (INVs), has become an emerging phenomenon and gained a great interest in research for over the last few decades. Existing studies have partially explained the range of required capabilities that are needed for a smooth internationalisation of INVs, nonetheless, the importance …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77913
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: Josef Taušer
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MACHÁČOVÁ, Petra. \textit{Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/gclqwo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77913
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský plán- affiliate marketing
Johana Kapošváryová -
Small Business and International Entrepreneurship
Anastasiia Radchenko -
Mezinárodní marketingová strategie společnosti ExxonMobil
Alena Sedlářová -
Analýza mezinárodní značkové strategie společnosti Nestlé
Lucie Krajčová -
Značková strategie v mezinárodním marketingu
Pavel Pichler -
International Employer Branding: A Comparative Analysis and Evaluation of Global Strategies in Multinational Corporations
Malin Kasselmann -
International Brand Positioning in the Cosmetic Industry : Analysis of Finnish and British Markets
Emilia Christa Wilhelmiina Ala-Jääski -
HR marketing v mezinárodním podniku
Eliška Matuštíková