Analýza komunikační strategie Hotelu Radun, s.r.o. – Markéta HABOŇOVÁ
Markéta HABOŇOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza komunikační strategie Hotelu Radun, s.r.o.
The Analysis of the Comunication Strategy of Hotel Radun, s.r.o.
Abstract:
Cílem mé práce je analyzovat současnou komunikační strategii společnosti Hotel Radun s.r.o. a zjistit, zda je správně nastavena. V první části práce jsou uvedeny teoretické poznatky získané z odborné literatury. Následuje praktická část, ve které nejdříve objasňuji, které komunikační nástroje jsou v hotelu použity. Poté následuje vyhodnocení realizovaného dotazníkového šetření na zjištění funkčnosti …moreAbstract:
The aim of my work is to analyze the present communication strategy of the company Hotel Radun, s.r.o. and find out if it is set up correctly. The first part is focused on theoretical knowledge, which are drawn from the literature. Than the second part in which I firstly clarify which communication tools are used in the hotel. Thereafter there is an evaluation of the realized questionnaire-survey which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2012
Accessible from:: 18. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HABOŇOVÁ, Markéta. \textit{Analýza komunikační strategie Hotelu Radun, s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/gcxg9z/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HABOŇOVÁ, Markéta. Analýza komunikační strategie Hotelu Radun, s.r.o.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie vybraného podniku SmetanaQ Cafe & Bistro s.r.o.
Daniel Dejmek -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na trhu podniků a institucí
Kateřina Hrušková -
Komunikační strategie značky Orion Ateliér
Denisa Fořtová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Marketingová a komunikační strategie společnosti ABOUT YOU na českém trhu
Adéla Suková -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář