Using online courses to prepare for the written maturita exam in English language – Bc. Kristýna Jurčová
Bc. Kristýna Jurčová
Diplomová práce
Using online courses to prepare for the written maturita exam in English language
Using online courses to prepare for the written maturita exam in English language
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na využití online učení při přípravě vybraných studentů gymnázia na psanou formu maturitní zkoušky z anglického jazyka. Teoretická část práce se zabývá podrobnější specifikací státní maturitní zkoušky z cizího jazyka, kritérii hodnocení písemné části a zároveň poskytuje detailní popis a informace o jednotlivých typech textu. Dále je zde představena obecná teorie k žánrům …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the use of online learning to prepare selected grammar school students for the written part of the maturita exam in English language. The theoretical part deals with the specification of the state maturita exam in the foreign language, defined criteria for the evaluation of the written part as well as the basic information about the individual genres. Furthermore, there …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kh3f6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Zerzová, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Learning Strategies for Introverted Learners Aimed at Online Learning
Kateřina Muchová -
COVID-19 as an existential and educational crisis: A mixed methods study on online learning experiences of foreign students in Brno
Sithabiso Moyo -
Experiential learning online: A comparative case study of Intensive Language and Methodology course at the Faculty of Education, Masaryk University
Ewa Otwinowska -
Content and Language Integrated Learning as a Way to Increase Effectivity and Engagement In Online Lessons
Kateřina Sedláková -
Evaluation of User Experience in an Online Learning Environment
Diana Janíčková -
The role of a teaching assistant in a primary school classroom
Romana Halíková -
Written Communicative Activities as Practice for the New Maturita Exam Writing
Renata Matušincová -
Handbook for the Writing Part of the New Maturita Exam
Kristýna Mikulčíková