Analýza dodavatelsko odběratelských vztahů v ČSOB a.s – Bc. Tereza Černovská
Bc. Tereza Černovská
Bachelor's thesis
Analýza dodavatelsko odběratelských vztahů v ČSOB a.s
Abstract:
Práce je zaměřena na dodavatelsko – odběratelské vztahy ve firmě. Náplní práce je volba optimálního dodavatele. Pokud firma nějakého vyhledává, jsou zde znázorněné metody, jakým způsobem odběratel získává nového dodavatele, jednou z nejčastějších a v praxi užívaných metod je scoring - model. Součástí práce je také rozvoj dodavatelsko-odběratelských vztahů od počátku poznávání obou účastníků až k dlouhodobé …moreAbstract:
The thesis is focused on relations between a supplier and a constumer within a company. It concentrates on choosing an optimal supplier. It will be introduce the methods, that a company looking for an optimal supplier might use. One of the most frequent methods, used in practice, is the scoring model method. The thesis also deals with the development of the relations between a supplier and a customer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2010
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/plq1n/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2010
- Supervisor: prof. Ing. Jan Váchal, CSc.
- Reader: Ing. Gabriela Mádlová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČERNOVSKÁ, Tereza. \textit{Analýza dodavatelsko odběratelských vztahů v ČSOB a.s}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2010. Available from: https://theses.cz/id/gd4c8l/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza spokojenosti klientů s internetovým bankovnictvím různých bank a porovnání implementovaných funkcí
Aneta NOVÁKOVÁ -
Analýza spokojenosti klientů s řízením a organizací lyžařské školy pro děti a mládež
Adéla Jurásková -
Analýza spokojenosti klientů v bance
Lenka Hrstková -
Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném hotelu
Michaela Skalníková -
Analýza spokojenosti klientů se službami hotelu Iberia v Opavě
Iva KUBIČÍKOVÁ -
Analýza spokojenosti klientů vybraného fitness centra
Vojtěch Špiruda -
Analýza spokojenosti klientů se službami společnosti Centrum hypotečního poradenství, s.r.o.
Jana Homolová -
Analýza spokojenosti klientů s výkonem Úřadu práce ve Zlíně
Petra TOMEČKOVÁ