Dopady energetické krize na chování českých spotřebitelů – Bc. Antonín Bohata
Bc. Antonín Bohata
Diplomová práce
Dopady energetické krize na chování českých spotřebitelů
Impacts of the Energy Crisis on the Behavior of Czech Consumers
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou evropské energetické krize. Práce má především zjistit, jaké dopady energetická krize měla na české spotřebitele a popřípadě jaké dopady mít může i v budoucnu, pokud by došlo k dalšímu nárůstu cen energií. Součástí této práce jsou i dva predikční modely, které mají předpovědět, jaká bude cena elektřina a plynu na území České republiky v roce 2023. Ke konkrétnímu …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of European energy crisis. The main aim of the thesis is to find out what impact the energy crisis had on Czech consumers and what impact it may have in the future if there is any further increase in energy prices. This thesis also includes two forecasting models to predict what the price of electricity and gas will be in the Czech Republic in 2023. To specifically …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Petr Kunc, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Impacts of Ethnocentrism and Country of Origin on Purchase Decision in Tanzania
Grace Edward Mbwiga -
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
Nicole Procházková -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
David Cvrkal -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Jakub Vomlel -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Tomáš Vlastník -
The Importance of Sustainable Development: Perception of Corporate Social Responsibility and its Impact on Czech Consumers' Purchase Behaviour.
Zuzana Štěpánková -
Vliv influencer marketingu na nákupní rozhodování spotřebitele
Lucie Hamrlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva