Jana SUTROVÁ

Bachelor's thesis

Transformace tradičních grafických technik na experimentální v prostředí MŠ

The transformation of traditional graphic techniques to experimental in the preschool environment
Abstract:
V bakalářské práci jsem se věnovala možnostem využití grafických technik v rámci výtvarných činností ve třídě MŠ. Teoretická část je věnována stručnému představení grafických technik, pedagogicko-psychologickým aspektům výtvarných činností v MŠ a specifice použití grafických technik při těchto činnostech. Pokusila jsem se o modifikaci tradičních grafických do prostředí MŠ. Praktická část obsahuje mnou …more
Abstract:
In this bachelor thesis, I explored the possibilities of using graphic techniques within art activities in pre-school education. Theoretic part is focused on a brief introduction of graphic techniques, educational-psychological aspects of art activities in pre-school education and specific use of graphic techniques during those activities. I attempted to modify traditional graphic techniques for the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Věra Uhl Skřivanová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SUTROVÁ, Jana. Transformace tradičních grafických technik na experimentální v prostředí MŠ . Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Education

Bachelor programme / field:
Preschool and Out-of-School Pedagogy / Teacher Training for Pre-school Teachers