Práce s motivem jinakosti v hodinách literatury na 1. stupni základních škol – Mgr. Barbora Hronková
Mgr. Barbora Hronková
Master's thesis
Práce s motivem jinakosti v hodinách literatury na 1. stupni základních škol
Working with the motive of the otherness in literature lessons in primary education
Abstract:
Diplomová práce se věnuje využití motivu jinakosti na 1. stupni základních škol. V teoretické části jsou zakotveny základní pojmy, které souvisí s jinakostí, a možná podoba hodiny literární výchovy včetně vybraných metod vhodných pro využití v hodině literární výchovy. Dále jsou zde popsány knihy, se kterými se pracuje v praktické části. V té se nachází rozpracovaný metodický postup k jednotlivým hodinám …moreAbstract:
This thesis deals with the motive of otherness in 1st grade of primary schools. The theoretical part encompasses a few basic concepts connected to the motive of otherness. There is also an outline of a possible literary education lesson as well as some chosen applicable methods. A description of the utilized books is also included. The practical part deals with the methodology for each lesson in greater …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/m1m8q/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2023
- Supervisor: Mgr. Jitka Zítková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Ester Nováková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Literární tvorba Zdeňky Bezděkové a její využití v hodinách literární výchovy na 2. stupni ZŠ
Martina JELÍNKOVÁ -
Multikulturní výchova v hodinách literární výchovy v 2. období 1. stupně ZŠ
Barbora Poláková -
Využití filmových adaptací literárních děl v hodinách literární výchovy v 8. a 9. ročníku ZŠ
Sabina Schweinerová -
Didaktické využití vybraných textů Ludvíka Aškenazyho v hodinách literární výchovy na 2. stupni ZŠ
Dominika CHLÁDKOVÁ -
Komparace pohádek různých autorů a jejich možné využití v hodinách literární výchovy
Adriana KARLOVCOVÁ -
Využití biblioterapeutických textů v hodinách literární výchovy
Kateřina Zavřelová -
Estetická výchova v hodinách literární výchovy z pohledu interdisciplinárních vztahů
Martina Hašková -
Genderová diverzita a podniková kultura v podnicích Rako, a.s. a Brano group, a.s.
Monika Malá