Práce s motivem jinakosti v hodinách literatury na 1. stupni základních škol – Mgr. Barbora Hronková
Mgr. Barbora Hronková
Master's thesis
Práce s motivem jinakosti v hodinách literatury na 1. stupni základních škol
Working with the motive of the otherness in literature lessons in primary education
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje využití motivu jinakosti na 1. stupni základních škol. V teoretické části jsou zakotveny základní pojmy, které souvisí s jinakostí, a možná podoba hodiny literární výchovy včetně vybraných metod vhodných pro využití v hodině literární výchovy. Dále jsou zde popsány knihy, se kterými se pracuje v praktické části. V té se nachází rozpracovaný metodický postup k jednotlivým hodinám …viacAbstract:
This thesis deals with the motive of otherness in 1st grade of primary schools. The theoretical part encompasses a few basic concepts connected to the motive of otherness. There is also an outline of a possible literary education lesson as well as some chosen applicable methods. A description of the utilized books is also included. The practical part deals with the methodology for each lesson in greater …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m1m8q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedúci: Mgr. Jitka Zítková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ester Nováková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Literární tvorba Zdeňky Bezděkové a její využití v hodinách literární výchovy na 2. stupni ZŠ
Martina JELÍNKOVÁ -
Multikulturní výchova v hodinách literární výchovy v 2. období 1. stupně ZŠ
Barbora Poláková -
Využití filmových adaptací literárních děl v hodinách literární výchovy v 8. a 9. ročníku ZŠ
Sabina Schweinerová -
Didaktické využití vybraných textů Ludvíka Aškenazyho v hodinách literární výchovy na 2. stupni ZŠ
Dominika CHLÁDKOVÁ -
Komparace pohádek různých autorů a jejich možné využití v hodinách literární výchovy
Adriana KARLOVCOVÁ -
Využití biblioterapeutických textů v hodinách literární výchovy
Kateřina Zavřelová -
Estetická výchova v hodinách literární výchovy z pohledu interdisciplinárních vztahů
Martina Hašková -
Genderová diverzita a podniková kultura v podnicích Rako, a.s. a Brano group, a.s.
Monika Malá