Strukturované učení u žáků s autistickými rysy – Kristýna Klásková
Kristýna Klásková
Bachelor's thesis
Strukturované učení u žáků s autistickými rysy
Structured learning in pupils with autistic features
Abstract:
Tématem mé bakalářské práce je Strukturované učení u žáků s autistickými rysy. Práce se věnuje popisu teoretických informací o žácích základní školy s poruchou autistického spektra, kteří bývají často ze strany školy nepochopení a mnohdy se setkávají s různými problémy. Teoretická část je věnována strukturovanému učení, které podává teoretické poznatky o tom, jak by vzdělávání dětí s autismem mělo …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on theme Structured learning of pupils with autistic features. The thesis contains the description of theoretical information about elementary school pupils with autistic spectrum disorders, who are often misunderstood by the school and who often encounter various problems. Content of theoretical part is structured learning, that provides theoretical knowledge how children …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: prof. PhDr. Beáta Krahulcová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLÁSKOVÁ, Kristýna. \textit{Strukturované učení u žáků s autistickými rysy}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Institute of Education and Communication. 2019. Available from: https://theses.cz/id/gdb90k/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíCzech University of Life Sciences Prague
Institute of Education and CommunicationBachelor programme / field:
Specialisation in Pedagogy / Guidance in Vocational Education
Theses on a related topic
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Strukturované učení u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Daniela BARÁKOVÁ -
Strukturované učení u žáků s poruchami autistického spektra a přidruženým mentálním postižením
Martina TOPOLOVÁ -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Rozvoj sociálních a pracovních dovedností jedinců s PAS prostřednictvím videoprůvodce
Gabriela Pokorná
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights