Strategická analýza vybrané obchodní společnosti – Václav Bujnoch
Václav Bujnoch
Diplomová práce
Strategická analýza vybrané obchodní společnosti
Strategic Analysis of a Selected Business Company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá strategickou analýzou podniku Elektro MAR, a.s. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, týkající se strategické analýzy. Dále jsou představeny a popsány nástroje a metody, které jsou využívány pro strategickou analýzu podniku. Konkrétně se jedná o finanční analýzu a analýzy VRIO a IFE, které budou zkoumat vnitřní prostředí podniku. K analýze vnějšího okolí …víceAbstract:
This thesis deals with strategic analysis of Elektro MAR, a.s. The theoretical part explains the basic concepts related to strategic analysis. Furthermore, the tools and methods that are used for strategic analysis of the company are introduced and described. Specifically, it is a financial analysis and VRIO and IFE analyzes that will examine the internal environment of the company. PEST analysis, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/140110
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2020
- Vedoucí: Hana Štverková
- Oponent: Michal Pohludka
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Business model for data governance platform
Tia Semeradova -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ