Projekt nové koncepce online marketingové komunikace firmy Fatra, a.s. pro ruský trh – Bc. Jan DUDA
Bc. Jan DUDA
Diplomová práce
Projekt nové koncepce online marketingové komunikace firmy Fatra, a.s. pro ruský trh
The project of the new concept of online marketing communication of the Fatra, joint-stock company for the Russian market
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je vypracovat projekt zlepšení online marketingové ko-munikace společnosti Fatra, a.s. pro ruský trh. Tato práce se zaměřuje na fenomén dnešní doby, internet a jeho využití v marketingové komunikaci Diplomová práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou část. Teore-tická část využívá literárních zdrojů k popsání daného tématu. V úvodu praktické části je zpracována …víceAbstract:
The aim of my Master thesis is to develop a project to improve online marketing communication of Fatra, join-stock company for the Russian market. The thesis focuses on the phenomenon of our time internet and its usage in marketing communication. This Master thesis is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part uses literary sources to describe the topic. At the beginning of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21681
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DUDA, Jan. \textit{Projekt nové koncepce online marketingové komunikace firmy Fatra, a.s. pro ruský trh}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/gdlo7o/.
Jak správně citovat práci
DUDA, Jan. Projekt nové koncepce online marketingové komunikace firmy Fatra, a.s. pro ruský trh. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Průmyslové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Marketingová komunikace prodejce alkoholických nápojů
Martin Jurka -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Mezinárodní marketingová komunikace
Barbora Bezvodová -
Mezinárodní marketingová komunikace Cinema City
Soňa Wollnerová -
Mezinárodní marketingová komunikace vybraného podniku
Adela Šimčová -
Marketingová komunikace mezinárodního hudebního festivalu
Dajana Krestová