Tomáš Harašta
Bachelor's thesis
Český kosmický průmysl a obchodní bariéry USA
Czech space industry and US trade barriers
Abstract:
Práce se zaobírá tematikou vesmírného průmyslu ČR a vstupu českých firem na trh vesmírného průmyslu USA. Cílem práce bylo popsat vesmírný trh ČR a USA, identifikovat obchodní bariéry vstupu na trh USA a vypracovat obchodní strategii, ze které vyšla doporučení pro zlepšení obchodní činnosti firem v daném odvětví. K vypracování obchodní strategie bylo kromě poznatků z práce také využito dotazníkového …moreAbstract:
The thesis deals with the topic of the space industry in the Czech Republic, and the entry of Czech companies into the USA space industry market. The work aimed to describe the space market in the Czech Republic and the USA, identify trade barriers to entry into the USA market, and develop a business strategy, which resulted in recommendations for improving the business activities of com-panies in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 1. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Bc. Martin Machay, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Trade management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Soukromoprávní společnosti ve vesmírném průmyslu
Carla Reištetterová -
Sektorová koncentrace a specializace ve vesmírném průmyslu v USA
Viktor Kaláb -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Inovativní business modely
Sofiia Terekhova -
Účast na světové výstavě Expo jako obchodní strategie
Adéla Juhasová -
Vliv cirkulární ekonomiky na obchodní strategie
Ivan Souček