Vladimír POLÁNKA
Bachelor's thesis
MARKETING JAKO NÁSTROJ MANIPULACE
Marketing as an instrument of manipulation.
Abstract:
Marketing jako nástroj manipulace Cílem práce je zjistit, zda je možno pomocí marketingových nástrojů změnit chování určité cílové skupiny. Jako konkrétní oblast jsem zvolil protidrogovou prevenci v rámci Jihočeského kraje a instituce, které se touto činností zabývají. Práce by měla zmapovat, zda a v jaké míře používají preventisté marketingu jako prostředku ovlivňování chování svých klientů.Abstract:
The object of bachelor´s thesis is the posibility how to change behaviour of a target group with using marketing instruments. The institution which deal with anti-drug prevention within South Bohemia region were chosen as a course of study. The thesis should find out, if anti-drug coordinators use marketing as an instrument of influencing their customer´s behaviour.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 3. 2008
Accessible from:: 21. 3. 2008
Identifier:
9041
Thesis defence
- Date of defence: 24. 4. 2008
- Supervisor: Ing. Martin Musil, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
POLÁNKA, Vladimír. MARKETING JAKO NÁSTROJ MANIPULACE. Č. Bud., 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 21. 03. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 21. 3. 2008 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Pedagogical FakultyBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social Pedagogy
Theses on a related topic
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights