Význam věrnostních programů v kupním chování generace Y – Uranchimeg Natsagdorj
Uranchimeg Natsagdorj
Bakalářská práce
Význam věrnostních programů v kupním chování generace Y
The importance of loyalty programs in the purchase behaviour of generation Y
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje marketingovému nástroji podpory prodeje, přesněji věrnostním programům a jejich vlivu na kupní chování spotřebitelů patřících do generace Y. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje vysvětlení základních pojmů týkajících se přímo věrnostních programů a jejich vlivu na kupní chování spotřebitelé. Praktická část se zabývá zhodnocením …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing tool of sales promotion, more precisely loyalty programs and their influence on the purchase behavior of generation Y consumers. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part explains the basic concepts related to the loyalty programs and their impacts on consumer purchase behavior. The practical part evaluates and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 10. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73989
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedoucí: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73989
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
Kristýna Hrdinová -
Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin
Tomáš Vejrosta -
Věrnostní programy určené pro děti a jejich vliv na chování dětí jako na spotřebitele
Iveta Pažoutová -
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Petra Konečná -
Význam věrnostních programů v CRM obchodních společností
Denisa Veselá -
Competitive Analysis of Online Grocery Markets in the Baltic States
Irina Kovacova -
Chování spotřebitele generace Y při pořízení životního pojištění v Jihomoravském kraji
Tomáš Bojko -
Sharing Economy: Behaviour of Generation Y
Kanchana Madhumali Kodikara