Uranchimeg Natsagdorj

Bakalářská práce

Význam věrnostních programů v kupním chování generace Y

The importance of loyalty programs in the purchase behaviour of generation Y
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje marketingovému nástroji podpory prodeje, přesněji věrnostním programům a jejich vlivu na kupní chování spotřebitelů patřících do generace Y. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje vysvětlení základních pojmů týkajících se přímo věrnostních programů a jejich vlivu na kupní chování spotřebitelé. Praktická část se zabývá zhodnocením …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing tool of sales promotion, more precisely loyalty programs and their influence on the purchase behavior of generation Y consumers. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part explains the basic concepts related to the loyalty programs and their impacts on consumer purchase behavior. The practical part evaluates and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 10. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
  • Vedoucí: Václav Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73989