1. Vývoj filmového materiálu 2. Hraný film - kamera – MgA. Ondřej BÍLA
MgA. Ondřej BÍLA
Diplomová práce
1. Vývoj filmového materiálu 2. Hraný film - kamera
1. Teoretical part: Development of film material 2. Practical part: feature film - camera
Anotace:
Diplomová práce popisuje vývoj filmového materiálu a obrazu od konce 19. století do kon-ce 60. let 20. století. Zabývá se černobílým filmem, přechodu na zvukový film a problémy s tím spojené jak po technické stránce tak po praktické z pohledu filmového tvůrce. Další část se věnuje aditivním a subtraktivním barevným systému a to především technologii Technicolor, která měla pro světovou kinematografii …víceAbstract:
This graduatio theses describes evolution of the film material and picture from the end of 19th century till the end of sixties of 20th century. It deals with the black and white film, the change towards the sound film and the related issues from the technical as well as from practical view of a movie maker. Another part of the theses is addressed to the subtractive and additive colour systems, particularly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2010
Identifikátor:
13841
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÍLA, Ondřej. 1. Vývoj filmového materiálu 2. Hraný film - kamera. Zlín, 2010. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Kamera
Práce na příbuzné téma
-
Kolorizace černobílých obrázků pomocí neuronové sítě
Martin Poláček