Úroveň vypravěčských dovedností žáků 5. tříd základní školy – Klára HACHOVÁ
Klára HACHOVÁ
Diplomová práce
Úroveň vypravěčských dovedností žáků 5. tříd základní školy
Level of narrative skills of pupils in 5th grade of elementary school
Anotace:
Má práce je zaměřená na výzkum úrovně vypravěčských dovedností žáků 5. ročníků ZŠ. Na počátku zkoumání jsem si stanovila pět hypotéz. První hypotéza předpokládala absenci dějového napětí ve vyprávěných příbězích. Výzkum tuto hypotézu potvrdil. Dále jsem se zabývala hypotézou, že užití přímé řeči bude méně časté než užití řeči nepřímé. Tato hypotéza nebyla potvrzena, stejně tak ani třetí hypotéza předpokládající …víceAbstract:
My thesis is focused on the research level of narrative skills of pupils in the 5th grade in elementary schools. At the beginning of my thesis, I set out five hypotheses. The first hypothesis presumed lack of narrative tension in the narrated stories. Research has confirmed this hypothesis. Then I dealt with the hypothesis that the use of direct speech will be less frequent than the use of indirect …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Zdeněk Suda, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HACHOVÁ, Klára. Úroveň vypravěčských dovedností žáků 5. tříd základní školy. Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj slovní zásoby předškolních dětí se zaměřením na podstatná jména konatelská
Karolína KOHOUTKOVÁ -
Rozvoj slovní zásoby předškolních dětí se zaměřením na podstatná jména konatelská
Karolína KOHOUTKOVÁ -
Modální slovesa v písemném akademickém diskurzu
Veronika Babčanová -
Prefigovaná slovesa pohybu v češtině a jejich překladové ekvivalenty v bulharštině
Lenka Fuxová -
Starořecká slovesa s dvojím tvořením augmentu
Ondřej Šefčík -
Prezentace modálního slovesa „would“ v učebnicích řady New Headway
Petra Otýsová -
Modální slovesa “should” a “ought to”– popis užití a funkcí v současné britské a americké angličtině na základě korpusové analýzy
Ivana Vrzalová -
Prostorová slovesa s inkorporací lokativních argumentů
Michaela Faltýnková