Úroveň vypravěčských dovedností žáků 5. tříd základní školy – Klára HACHOVÁ
Klára HACHOVÁ
Master's thesis
Úroveň vypravěčských dovedností žáků 5. tříd základní školy
Level of narrative skills of pupils in 5th grade of elementary school
Abstract:
Má práce je zaměřená na výzkum úrovně vypravěčských dovedností žáků 5. ročníků ZŠ. Na počátku zkoumání jsem si stanovila pět hypotéz. První hypotéza předpokládala absenci dějového napětí ve vyprávěných příbězích. Výzkum tuto hypotézu potvrdil. Dále jsem se zabývala hypotézou, že užití přímé řeči bude méně časté než užití řeči nepřímé. Tato hypotéza nebyla potvrzena, stejně tak ani třetí hypotéza předpokládající …moreAbstract:
My thesis is focused on the research level of narrative skills of pupils in the 5th grade in elementary schools. At the beginning of my thesis, I set out five hypotheses. The first hypothesis presumed lack of narrative tension in the narrated stories. Research has confirmed this hypothesis. Then I dealt with the hypothesis that the use of direct speech will be less frequent than the use of indirect …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Zdeněk Suda, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HACHOVÁ, Klára. Úroveň vypravěčských dovedností žáků 5. tříd základní školy. Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Theses on a related topic
-
Rozvoj slovní zásoby předškolních dětí se zaměřením na podstatná jména konatelská
Karolína KOHOUTKOVÁ -
Rozvoj slovní zásoby předškolních dětí se zaměřením na podstatná jména konatelská
Karolína KOHOUTKOVÁ -
Modální slovesa v písemném akademickém diskurzu
Veronika Babčanová -
Prefigovaná slovesa pohybu v češtině a jejich překladové ekvivalenty v bulharštině
Lenka Fuxová -
Starořecká slovesa s dvojím tvořením augmentu
Ondřej Šefčík -
Prezentace modálního slovesa „would“ v učebnicích řady New Headway
Petra Otýsová -
Modální slovesa “should” a “ought to”– popis užití a funkcí v současné britské a americké angličtině na základě korpusové analýzy
Ivana Vrzalová -
Prostorová slovesa s inkorporací lokativních argumentů
Michaela Faltýnková