Užívání influencerů při kampaních v luxusním odvětví módy v České republice – Filip Vosáhlo
Filip Vosáhlo
Bakalářská práce
Užívání influencerů při kampaních v luxusním odvětví módy v České republice
Usage of influencers in campaigns in the luxury fashion sector in the Czech Republic
Anotace:
Vzhledem k rozšířenému užívání influencerů módním průmyslu v západních zemí je předmětem této práce užití influencerů v marketingových kampaních v sektoru luxusní módy v České republice. Cílem práce je zhodnotit efektivitu využití influencerů v daném sektoru. Primární kvantitativní metodou je dotazník, na který odpovědělo 304 českých potenciálních zákazníků luxusní módy. Druhou, kvalitativní metodou …víceAbstract:
Since the usage of influencers in western countries has been increased, the thesis focus is the utilisation of influencers in the sector of luxury fashion in the Czech republic. The aim of the project is to evaluate the effectiveness of usage of the influencers in the luxury fashion sector. The primary quantitative method is questionnaire, 304 Czech consumers attitudes towards the influencers working …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Nikola Chrenčíková Pařízková, Ph.D.
- Oponent: Jiří Lelek, Bc.
Citační záznam
Plný text práce
Právo: . .
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Luxury Fashion Marketing
Thu Hien NGUYEN -
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
Andrea Maria Ivanof -
Fashion Marketing
Andrea Hubálková -
Fashion marketing luxusních značek se zaměřením na generaci millennials
Quynh Trang Pham -
Marketing, luxus a Unique Fashion Week
Kristýna Boková -
Fashion marketing luxusních značek se zaměřením na generaci millennials
Quynh Trang Pham -
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
Andrea Maria Ivanof -
Luxury Fashion Marketing
Thu Hien NGUYEN
Název
Vložil
Vloženo
Práva