Bc. Věra Vetešníková

Master's thesis

Enseñanza de ELE mediante educación en línea: una propuesta de incorporación del enfoque pedagógico de flipped classroom a las clases (el caso de la diferencia entre el uso de los verbos ser y estar)

Teaching Spanish as a foreign language on-line: a proposal for a flipped-classroom method (the case of verbs ser and estar)
Abstract:
The master’s thesis discusses the involvement of the pedagogical method flipped classroom in Spanish classes. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with general discussion about online learning, then it continues with flipped classroom, how it can be defined, which advantages it can bring, how we can use it in teaching foreign languages and lastly it …more
Abstract:
Magisterská práce pojednává o začlenění pedagogické metody flipped classroom do výuky španělského jazyka. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Součástí teoretické části je celkové pojednání o online výuce, dále se pak věnuje konkrétní metodě, jak ji lze definovat, jaké výhody přináší, jak ji můžeme využít ve výuce cizích jazyků a v poslední části rozebírá slovesa ser a estar jakožto specifický …more
 
 
Language used: Spanish
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2023
  • Supervisor: doc. Mgr. Ivo Buzek, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Cristina Rodríguez García, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / field:
Upper Secondary School Teacher Training in Spanish Language and Literature / Upper Secondary School Teacher Training in Spanish Language and Literature

Theses on a related topic