Strategický re-branding a repositioning brokerjet Česká spořitelna – Kamila Voldřichová
Kamila Voldřichová
Master's thesis
Strategický re-branding a repositioning brokerjet Česká spořitelna
Strategic rebranding and repositioning of brokerjet České spořitelny
Anotácia:
Diplomová práce si klade za cíl zanalyzovat průběh rebrandingu a repositioningu společnosti brokerjet České spořitelny. V teoretické části rozebírá tyto dvě oblasti s důrazem na marketing značky a popis vytváření positioningu. Praktická část začíná představením firmy a jejích produktů, dále seznamuje čtenáře s konkurencí společnosti na trhu v ČR a Rakousku. Klíčovou částí práce jsou poslední kapitoly …viacAbstract:
The thesis aims to analyze rebranding and repositioning of brokerjet České spořitelny. The theoretical part deals with these two marketing areas with special focus on brand marketing and process of creating company's positioning. The practical part begins with introduction of the company and its products, further on explains its competitors within Czech Republic and Austria. Last chapters form …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40748
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2014
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Tomáš Sadílek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40748
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing Strategic Plan for Europa Capital's New Project: 'Dome Prag' in Czech Republic
Ella Rozmanová -
Strategický marketing v bankovom sektore
Zuzana Zubková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Maksim Novgorodov -
Strategický marketing ve firmě
Miloslav Müller