Ekonomický dopad koronavirové krize na firmu Tesco Stores ČR a.s. – Bohdan Rebryk
Bohdan Rebryk
Bachelor's thesis
Ekonomický dopad koronavirové krize na firmu Tesco Stores ČR a.s.
Analysis of the Success Rate of Mergers and Aquisitions in the Czech Republic
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení ekonomického dopadu pandemie COVID-19 na společnost Tesco Stores ČR, a. s. V rámci této práce bude analyzován vliv pandemie na společnost a zhodnocená úspěšnost strategií, kterou společnost zavedla v reakci na pandemii. Dále se práce zabývá hodnocením využití příležitostí, které se nabízely v rámci e-commerce. V teoretické části bakalářské práce bude popsána …moreAbstract:
This bachelor's thesis focuses on evaluating the economic impact of the COVID-19 pandemic on Tesco Stores ČR, a. s. Within this work, the influence of the pandemic on the company will be analyzed, and the effectiveness of strategies implemented in response to the pandemic will be assessed. Furthermore, the thesis examines the utilization of opportunities presented in the e-commerce sector. The theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/90148
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2023
- Supervisor: Eva Kaňková
- Reader: Gabriela Koľveková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90148
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Pozice jihoafrických vín na českém maloobchodním trhu
Kateřina Smetanová -
Možné vlivy pandemie 2019-2021 na prostředí e-commerce v ČR
Kateřina Štěpánková -
Konkurenceschopnost e-commerce business modelů v období pandemie COVID-19
Jakub KÝHOS -
Konkurenceschopnost e-commerce business modelů v období pandemie COVID-19
Jakub KÝHOS -
Konkurenceschopnost e-commerce business modelů v období pandemie COVID-19
Jakub KÝHOS -
Francouzský trh e-commerce v době pandemie COVID 19 a příležitosti pro české exportéry
David Braun -
Online marketing ve vybraném e-shopu v době pandemie
Štěpán PROKEŠ -
Financial Analysis of Tesco and Carrefour
Matej Cipka