Filmové maratony jako eventové akce – Bc. Kamila Marešová
Bc. Kamila Marešová
Diplomová práce
Filmové maratony jako eventové akce
The Film Marathons as Events
Anotace:
Diplomová práce Filmové maratony jako eventové akce zkoumá zařazení eventů koncipovaných jako filmový maraton do komunikačního mixu a zjišťuje aplikovatelnost všeobecných pravidel, které v rámci event marketingu platí na organizování konkrétní akcí tohoto druhu. Praktická část obsahuje analýzu již uskutečněného filmového maratonu a dotazníkové šetření, které se zabývá filmovými maratony a snaží se …víceAbstract:
The master thesis Film Marathons as an Event explores the classification of events con-ceived as a movie marathon in the communication mix and determines the applicability of general rules which in the context of event marketing pays for organizing specific events of this kind. The practical part contains analysis of realized film marathon. It contains a survey, which deals with movie marathons and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Marešová, Kamila. Filmové maratony jako eventové akce. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti zákazníků Golden Apple Cinema, a.s.
Michaela Štanzlová -
Projekt implementace nové technologie Dolby ATMOS v kině Golden Apple Cinema
Patrik Mikulík -
Projekt zefektivnění marketingu na sociálních sítích s důrazem na Facebook ve společnosti Golden Apple Cinema, a.s.
Jakub Kutra -
Analýza cenové politiky v multikině Golden Apple Cinema
Aneta VYORÁLKOVÁ -
Věrnostní systém jako nástroj zdokonalení péče o zákazníky Golden Apple Cinema a.s.
Petr TAKÁČ -
Komunikační aktivity GOLDEN APPLE CINEMA, a. s.
Tomáš VOJTĚCH -
Projekt zvyšování kvalifikace zaměstnanců na poddporu komunikace se zákazníkem v GOLDEN APPLE CINEMA, a.s.
Jana SEMERÁDOVÁ -
Analýza komunikačních aktivit multikina Golden Apple Cinema
Adéla ZÁDRAPOVÁ