Kateřina Jarmarová

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu mateřské školy

Marketing Mix Analysis of the Kindergarten
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu vybrané mateřské školy, konkrétněji Mateřské školy Dětské, a následně podání návrhů a doporučení, které by mohly vést ke zlepšení stávajícího marketingového mixu. Teoretická část práce vychází z odborné literatury z oblasti marketingu. Jsou zde vymezena teoretická východiska marketingového mixu ve službách a vlastnosti služeb. V praktické …více
Abstract:
The subject of this bachelor's thesis is the analysis of the marketing mix of a selected kindergarten, more specifically the Kindergarten Dětské, and then making suggestions and recommendations that could lead to the improvement of the existing marketing mix. The theoretical part of the thesis is based on the marketing literature. The theoretical background of the marketing mix in services and the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
  • Vedoucí: Jana Ostrožná
  • Oponent: Jakub Řeřicha

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace