Analýza marketingového mixu mateřské školy – Kateřina Jarmarová
Kateřina Jarmarová
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu mateřské školy
Marketing Mix Analysis of the Kindergarten
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu vybrané mateřské školy, konkrétněji Mateřské školy Dětské, a následně podání návrhů a doporučení, které by mohly vést ke zlepšení stávajícího marketingového mixu. Teoretická část práce vychází z odborné literatury z oblasti marketingu. Jsou zde vymezena teoretická východiska marketingového mixu ve službách a vlastnosti služeb. V praktické …víceAbstract:
The subject of this bachelor's thesis is the analysis of the marketing mix of a selected kindergarten, more specifically the Kindergarten Dětské, and then making suggestions and recommendations that could lead to the improvement of the existing marketing mix. The theoretical part of the thesis is based on the marketing literature. The theoretical background of the marketing mix in services and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149566
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedoucí: Jana Ostrožná
- Oponent: Jakub Řeřicha
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix Penzionu ve Věži
Kolesárová Kolesárová -
Marketingový mix hotelu Kempa
Kateřina Hamplová -
Marketingový mix společnosti Gift Helper
Šimon Němec -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Karolína Černá -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová -
Marketingový mix společnosti poskytující služby – Czech Virus Gym s.r.o.
Zuzana Parfusová