Postoje a hodnoty mladé generace a jejich vliv na trh práce – Andrea Lhotová
Andrea Lhotová
Bakalářská práce
Postoje a hodnoty mladé generace a jejich vliv na trh práce
Anotace:
Předmětem zkoumání této bakalářské práce jsou postoje a hodnoty mladé generace a jejich vliv na trh práce. Teoretická část seznamuje s problematikou osobnosti člověka a z ní vycházejících postojů a hodnot. Následně vystihuje podstatu generací Z, Y a X, řazených od nejmladší po starší, a zakončena je zpracováním informací o trhu práce, otázku nezaměstnanosti nevyjímaje. Praktická část je postavena na …víceAbstract:
The subject of research of this bachelor thesis are the attitudes and values of the young generation and their influence on the job market. The theoretical part focused on the issues of human personality and related attitudes and values. Then highlights the essence of generations Z, Y and X, arranged from the youngest to the older, and also deals with the processing of job market information, including …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016
Identifikátor:
http://theses.cz/id/gf0gtp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LHOTOVÁ, Andrea. \textit{Postoje a hodnoty mladé generace a jejich vliv na trh práce}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/gf0gtp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Práce na příbuzné téma
-
The impact of reputation on Chinese and Czech Generation Z buying decisions
Wei Sun -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Corporate brand impact on sales to Chinese and Czech Generation Z
Chaohang Wu -
Values and value orientations: A comparative study of Generation X and Generation Y in Russia and the Czech Republic
Valeriya Kuzmich -
Rozdíly v řízení a motivaci zaměstnanců generace X ,Y a Z.
Tomáš Kalus -
Odměňování a motivace v generaci X a Y
Andrea Balážová -
Motivace generace X a Y ve firmě ADP Česká republika, a. s.
Adam Karas