Thu Hien NGUYEN

Bachelor's thesis

Luxury Fashion Marketing

Luxury Fashion Marketing
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je tvorba marketingové strategie pro vybranou luxusní módní značku. Práce je rozdělena do třech větších částí – na teoretickou, analytickou a návrhovou část. V teoretické části je definována základní terminologie z oblasti módy, luxusu, marketing a marketingové strategie v luxusním odvětví, která jsou následně aplikovány v analytické části. Analytická část se skládá z profilů …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the creation of a marketing strategy for a specific luxury fashion brand. This thesis consists of three major parts – theoretical, analytical part and a part of author’s reccomendation. The theoretical part defines the fundamental terminology in the field of fashion, luxury, marketing and marketing strategy for the luxury fashion industry. The analytical part consists …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 7. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Reader: Lucie Mašterová, Ing.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON